Roz. I DEFINICJE
- Sklep internetowy – pl jest prowadzony przez THE BIKE HOLE KAMIL LISICKI, wpisana do CEIDG pod nr regon: 122892107, NIP: 6772375803, z siedzibą w Krakowie przy ulicy Bronowickiej 55 30-091 Kraków, adres mailowy kontakt@njsklep.pl
- Sprzedawca - podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Regulamin –niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.)
- Klient - podmiot dokonujący zakupu Produktu na rzecz własnej konsumpcji lub w celu dalszej dystrybucji, oraz nabywający prawa do jej własności
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zamieszczonego na stronie w/w Sklepu internetowego zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Produkt – dobro fizyczne którą Klient nabywa za pośrednictwem Sklepu internetowego tj. odzież sportowa i akcesoria: kominy, termosy, naklejki, piersiówki, skarpety.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, dokonane poprzez Sklep internetowy jednoznacznie definiujące rodzaj i ilość Produktów które będą przedmiotem zawieranej Umowy
- Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim Zamówienie Produktu/ Produktów, złożone przez Klienta Sklepu internetowego zostanie skompletowane i zapakowane, przez Sprzedawcę i przekazane do doręczenia wybraną przez Klienta formą dostawy.
- Usługa dodatkowa – dodatkowa usługa świadczona przez Sprzedawcę konieczna do zrealizowania nabycia Produktu/Produktów Sklepu Internetowego przez Klienta
Roz II POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa zasady nabywania Produktów przez Klientów poprzez Sklep internetowy
- Klient składając Zamówienie poprzez Sklep internetowy zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego Regulaminu
- Wszystkie Produkty znajdujące się w Sklepu internetowego są fabrycznie nowe, wolne od wad fabrycznych i prawnych oraz zostały wprowadzone na rynek polski w sposób legalny i odpowiadający przepisom prawa.
Roz III ZAMÓWIENIE
- Informacje dotyczące Produktu znajdujące się na stronie Sklepu internetowego stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeksu cywilnego.
- Zamówienia są przyjmowane przez Stronę internetową lub drogą mailową.
- Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
- W procesie składania Zamówienia Klient podaje wszystkie dane niezbędne do realizacji Zamówienia w tym dane kontaktowe mail, telefon, forma płatności oraz sposób dostawy wraz z adresem dostawy jeśli jest wymagany.
- Ceny Produktów podane na Stronie internetowej są cenami brutto w PLN. Nie zawierają one kosztów dostawy, są one doliczane dopiero na etapie wyboru przez Klienta sposobu dostarczenia zamawianego Produktu.
- Podczas składania Zamówienia, Klient może wyrazić zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu internetowego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. W wypadku udzielenia zgody, Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
- Umowa sprzedaży Produktu umieszonego na Stronie internetowej jest zawierana w momencie kliknięcia przycisku „potwierdzam zamówienie”.
Roz IV PŁATNOŚCI i PRZESYŁKI
- Każdy towar w przypadku płatności przelewem lub płatności online wysyłamy maksymalnie do 72h po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie. Przesyłki dostarczają firmy kurierskie - czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Zazwyczaj zajmuje to do 2 dni roboczych.
Uwaga! Przy płatności przelewem internetowym, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu - W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest PayPro S.A.
- PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068 jest operatorem kart płatniczych. lista odstępnych kart płatniczych: Visa i Mastercard.
- W przypadku zamówienia koszulki personalizowanej czas realizacji wysyłki wynosi 3-4 tygodni od daty zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie.
- Zamówień personalizowanych nie wysyłamy za pobraniem
- Koszt wysyłki to:
- Paczkomat Inpost : 19,99 pln brutto
- Kurier DPD : 25 pln brutto
- Kurier DPD pobranie : 35 pln brutto
Roz V DANE OSOBOWE
- Sprzedawca oświadcza, że przestrzega wszelkich wymaganych zasad ochrony danych osobowych Klientów jakie są przewidziane między innymi Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z przepisami Rozporządzenia Rady UE 2016/679 (z dnia 27 kwietnia 2016 r. Dz. Urz. UE.L. Nr 119).
- Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca
- Klient wyraża zgodę dobrowolnie na gromadzenie, przechowywanie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych wyłącznie w celu bezpośrednio związanym z realizacją zamówionej w Sklepie internetowym Usługi/Produktu. Szczegółowe warunki gromadzenia, przetwarzania oraz ochrony danych osobowych przez Sprzedawcę określone zostały w „Polityce prywatności” Sklepu internetowego oraz w polityce Ochrony Danych Osobowych
- Sprzedawca może udostępnić dane osobowe Klienta podmiotowi świadczącemu Usługi Dodatkowe, które są niezbędne do realizacji Zamówienia
- Sprzedawca dba o ochronę danych osobowych przed ich udostępnieniem, uszkodzeniem, utratą, zabraniem, zniszczeniem, kradzieżą przez podmioty nieuprawnione poprzez zastosowanie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych.
- Informacja o środkach technicznych i organizacyjnych służących wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych:
- W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Złóż zamówienie” Klienci posiadający konto w Sklepie internetowym mają możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych poprzez edycję profilu konta.
- Weryfikacji danych lub korekty Zamówienia można dokonać także poprzez wysłanie wiadomości e-mail do Sprzedawcy na adres kontakt@njsklep.pl
- Klient ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta, w każdym czasie.
- Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Sprzedawcy drugiej stronie treści zawieranej umowy:
- Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy następuje przez przesłanie stosownej wiadomości e-mail po zawarciu Umowy Sprzedaży.
- Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje przez wysłanie Klientowi na podany adres e-mail treści zawieranej umowy lub przez przekazanie Klientowi specyfikacji Zamówienia oraz dowodu zakupu.
- Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy oraz udostępniana na każde żądanie Klienta
- Klientowi przysługuje prawo do:
a) nadzorowania i kontroli przetwarzania danych osobowych, dla których sprzedawca prowadzi zbiór danych klientów w/w sklepu;
b) uzyskania wyczerpującej informacji, czy taki zbiór istnieje i jest prowadzony przez sprzedawcę;
c) ustalenia kto jest administratorem danych, ustalenia jego adresu, siedziby, nazwy, w sytuacji gdy administratorem jest osoba fizyczna do ustalenia jej imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania;
d) uzyskania informacji o celu, zakresie, sposobie, czasie przetwarzania danych zawartych w takim zbiorze;
e) uzyskania informacji w powszechnie zrozumiałej formie treści tych danych;
f) poznania źródła, z którego pochodzą dane, które jej dotyczą, chyba że administrator danych jest zobowiązany do zachowania w tym zakresie w tajemnicy informacji niejawnych lub zachowania tajemnicy zawodowej;
g) żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego zawieszenia lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane. - Klientowi zgodnie przysługuje prawo wglądu w treść przetwarzanych danych osobowych, ich poprawiania, a także żądania usunięcia tych danych. Administrator danych osobowych jest obowiązany, do uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych, czasowego lub stałego wstrzymania przetwarzania lub ich usunięcia ze zbioru na bieżąco i od razu po zgłoszeniu, chyba że żądanie dotyczy danych osobowych, co do których tryb ich uzupełnienia, uaktualnienia lub sprostowania określają odrębne przepisy prawa w tym ustawy.
Roz VI ZMIANA REGULAMINU
- Klienci posiadający konto w Sklepie internetowym zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu za poprzez wiadomości e-mail.
- Jeżeli w czasie, jaki upłynął od ostatniego logowania nastąpiła zmiana Regulaminu Sklepu internetowego, Klient akceptuje lub nie jego postanowienia po zmianach. W przypadku braku akceptacji warunków Regulaminu, w szczególności po wprowadzeniu jego zmian, zakupy w Sklepie internetowym nie są możliwe.
- Klientowi, który nie akceptuje w prowadzonych w Regulaminie zmian przysługuje uprawnienie do usunięcia konta, w każdym czasie.
- Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.
Roz VII ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Klient, który zawarł Umowę sprzedaży na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 90 dni. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Sprzedawcy
- W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
- Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Produkt należy zwrócić na adres Sprzedawcy.
- W przypadku, gdy do zakupionego Produktu dodawany był inny Produkt gratis lub po obniżonej cenie (w ramach specjalnych promocji), należy odesłać go wraz ze zwracanym Produktem.
- Zwrot kwoty Zamówienia (bez kosztów wysyłki które ponosi klient) następuje w ciągu 14 dni roboczych na dane podane przez Klienta
- "Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem."
- Odstąpienie od Umowy sprzedaży nie jest możliwe w przypadku Produktów personalizowanych
Roz VIII PROCEDURA REKLAMACJI
- Reklamacje należy składać na adres Sprzedawcy.
- Składając reklamację należy dostarczyć do Sprzedawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu w postaci paragonu, kopii paragonu, faktury lub wydruku z panelu sklepu internetowego.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany Produkt na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego Produktu.
- Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności.
- Klient traci uprawnienia określone w pkt. 4 niniejszego rozdziału, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.
- W przypadku bardziej złożonych reklamacji lub problemów z rozwiązaniem sprawy Klientowi przysługuje prawo założenia sprawy przez platformę ODR pod linkiem: ec.europa.eu/odr
Roz IX POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Sprzedawcę w ramach Sklepu internetowego będą rozstrzygane przez sądy powszechne właściwe dla siedziby Sprzedawcy.
- Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej.
- Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od umowy sprzedaży może nastąpić bez podania przyczyny i nie może rodzić z tego tytułu po stronie klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do sprzedawcy.
- Treść Sklepu internetowego, a w szczególności grafiki, teksty i logotypy są własnością Sprzedawcy i podlegają ochronie prawnej. Wykorzystywanie ich bez pisemnej zgody Sprzedawcy jest zabroniona.